Pages

29 Jul 2011

Kak Hana - Where Are You Now? (Justin Bieber)


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.
Tiap kali aku tengok gambar dia kat hp aku, pasti hati aku akan sayu. Entah mana perginya, kak Hana :'( Aku perlukannya dia, dialah kakak inspirasiku. Aku sedih sangat. Entah mana perginya. Sebak hati ini apabila tengok gambar dia. Kali terakhir aku dapat berhubung dengan dia bulan 6 dan dia terus menghilang. Apalah salah aku? 

Hmm :'( Hanya kak Ummulah kakak inspirasiku kini. Sedikit sebanyak dapat memberikan aku semangat untuk aku teruskan perjuangan di MSU tetapi itupun dia nak pergi dah daripada MSU lepas bulan 10. Tiap aku melihat gambarnya di hp pasti aku akan merintih. Sebak. Nampaknya semua orang yang aku cuba nak rapatkan diri, Allah ambil mereka sedikit demi sedikit jauh daripada aku. Agaknya lepas Asmaa, kak Hana then kak Ummu, lepas ni siapalah agaknya Allah akan jauhkan aku daripada dia. :'( Namun selama 2 bulan yang masih berbaki bersama kak Ummu akan aku hargai sebaik-baiknya agar aku dapat maximize spend time dengan dia.

Lagu ini serasi dengan mood aku yang tercari-cari kak Hana yang selama ini aku sangat rindui. ya Allah kuatkan dan tabahkanlah hati ini. Sesungguhnya aku mengerti kami bertemu kerana-Mu dan akan berpisah juga kerana-Mu, ukhwah ini milikmu ya Allah. Siapalah aku untuk menghalang. Aku hanyalah hamba-Mu yang hina dan kerdil.



Ohh, ohh, ohhhhh...

Where are you now
When I need you the most
Why don't you take my hand
I want to be close

Help me when I am down
Lift me up off the ground
Teach me right from wrong
Help me to stay strong

So,take my hand and walk with me,
Show me what to be
I need you to set me free

Where are you now...

Where are you now
Now that I'm half grown
Why are we far apart
I feel all alone

Where are you now
When nothing is going right
Where are you now
I can't see the light

So take my hand and walk with me
Show me what to be
I need you to set me free, yeah yeah

I need you, to need me
Can't you see me,
How could you leave me
My heart is half empty
Im not whole when your not with me
I want you here with me
To guide me, hold me, and love me now

Where are you now.... ohhhh...

Where are you now..oooo
So take my hand and walk with me
Show me what to be
I need you to set me free, yeah yeah

Ohhh....where are you now....oh...yeah...yeah...oh oh yeaahhh....

0 comments:

Post a Comment

Subscribe For Email Feed

Email_SubscriptionsSign up to receive breaking news
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Bookmark Us!

Add To DeliciousAdd To DiggAdd To FacebookAdd To StumbleuponAdd To RedditAdd To TechnoratiAdd To More Social Bookmark Sites